2017 CISMA LEJIA MACHINES GLOBALISERING

Update:27-10-2020
Summary: Meerut is een van de belangrijke industriële steden in het westen van Uttar, Pradesh, gelegen aan het rivier...

lejia-embr

Meerut is een van de belangrijke industriële steden in het westen van Uttar, Pradesh, gelegen aan het rivierengebied Yamuna en Ganges, 65 kilometer van het noordoosten van Delhi, het verkeer is erg handig. Het is een traditionele industriële textielbasis en een van de belangrijkste productiegebieden van sportartikelen, is ook een van de belangrijkste borduurwerk productiebasis in de Indiase omgeving van Delhi.

lejia-embr-1

We Zhejiang Lejia Electrical Machinery Co., Ltd . begon de Meerut-markt te betreden sinds het jaar 2013, met het gezamenlijke merk LEJIA & PESIZE, en zorgvuldig beheerd onder de lokale agent Mr. Singh Trivendra, Lejia borduurmachine uitgegroeid tot het bekende merk borduurmachine door lokale klanten met zijn hoogwaardige positionering.

lejia-embr-2

Meerut is een van de belangrijkste markt voor borduurmachines in de omgeving van Delhi, de voorgrond van de markt is welvarend. Om het merkeffect van Lejia borduurmachine op dit gebied, de consolidering en ontwikkeling van Lejia borduurmachine markt,Klanten voorzien van hoogwaardige en efficiënte after-sales service. We Lejia heropenden het kantoor in het centrum van de kolonie Inderlok in Meerut op 24 januari 2018.

lejia-embr-3

Lejia General manager Mr. Sunny met verkoop- en after-sales serviceteams woonden de viering bij. Meer dan 200 nieuwe en oude klanten namen deel aan de openingsceremonie.3

Copyright Zhejiang Lejia Electrical Machinery Co., Ltd. Alle rechten voorbehouden.   Commerciële borduurmachine te koop33